Smart Compass Pro v2.7.0 دانلود قطب نما، قبله نما و فلزیاب اندروید

همانطور که از نام Smart Compass نیز کاملا مشخص است، شما با یک سری ابزارهای هوشمند و کاربردی سروکار دارید که می توانید در شرایط های مختلف از آنها استفاده کنید

قطب نما: بدون شک همه ما به هنگام سفر و تعطیلات به یک قطب نما حرفه ای نیاز داریم تا در صورت گم کردن مسیر، امکان یافتن مسیر صحیح را داشته باشیم. قطب نما بسیار حرفه ای و کارآمدی که در این بسته گنجانده شده است، به شما امکان مسیریابی را به سادگی هرچه تمام می دهد.

قبله نما: امکان نمایش دادن قبله یکی از ملزوماتی است که برای افرادی که خواهان خواندن نماز می باشند، می تواند بسیار کاربردی باشد. در این برنامه قابلیت مشاهده جهت قبله را خواهید داشت و می توانید به سادگی قبله را برای خواندن نماز بیابید.

زاویه سنج: در این نرم افزار از دوربین گوشی برای سنجش زاویه ها استفاده می شود. کافی است گوشی خود را در حالتی بگیرید که برنامه بتواند زاویه مورد نظر شما را پوشش دهد تا پس از آن درجه آن زاویه به شما نمایش داده شود.

سرعت سنج: همچنین ابزار سرعت سنج نیز در این برنامه اندروید گنجانده شده است که با کمک آن می توانید سرعت خود را در هنگام دویدن و یا راه رفتن مشاهده کنید.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده : Smart
نام انگلیسی : Smart Compass Pro
شماره نسخه : v2.7.0
حجم فایل : 3MB
فرمت فایل : apk
تاریخ انتشار : 2021-06-28
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.