Autopsy 1.0 – برنامه شرح کالبد شکافی بدن مخصوص اندروید!

بدن ما انسان ها از اندام های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها وظیفه ای خاص را بر عهده دارند؛ گاها با به وجود آمدن هر گونه مشکلی برای اندام های حیاتی فرد، می میرد و یا تا پایان زندگی اش باید با محدودیت هایی رو به رو شود. در هنگام به وجود آمدن چنین مشکلاتی پزشکان اقدام به کالبد شکافی می کنند تا بتوانند یک پاسخ منطقی برای مشکل به وجود آمده بیابند. قطعا در بسیاری از موارد شما نیز به این موضوع اندیشیده اید که کالبد شکافی به چه صورتی انجام می گیرد و پزشکان چه آزمایش هایی را بر روی اجساد انجام می دهند. Autopsy عنوان یک اپلیکیشن شرح کالبد شکافی بدن انسان ها می باشد که توسط Autopsy Center of Chicago توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شاید بتوان این نرم افزار را یکی از بهترین راه های موجود برای تجربه مشاهده کالبد شکافی دانست! بیش از سی مینی ویدئو در این برنامه قرار داده شده است که در هر کدام شان کالبد شکافی به عناوین و دلایل مختلفی توضیح داده می شود. در تمامی ویدئو ها از افراد حقیقی استفاده شده و برای جلوگیری از نقض حریم خصوصی از خانواده تمامی این اجساد اجازه کسب شده است. شما می توانید این ویدئو ها را با جزئیاتی بسیار بالا مشاهده کنید و در صورت نیاز به بحث با دیگر کاربران بپردازید.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده : Autopsy Center of Chicago
نام انگلیسی : Autopsy
شماره نسخه : 1.0
حجم فایل : 18.7MB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 2022-05-04
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
1 نظر
  1. Ahmad shah می گوید

    سلام به شما عزیزان
    چند روز پیش برایتان گفته بودم که بازی Battlefield 1 Fitgirl Repack را در سایت آپلود کنید و به ذودترین فرست آپلود کنید!!
    اما شما تا بهال آپلود نکرده اید چرا این روز ها به درخواست های مان توجه نمی کنید و آن را طولانی میکند یا هم هیچ آپلود نمی کنید !!!!!!
    لطفا این بازی را به ذودترین فرست ممکن در سایت آپلود کنید یک بازی بسیار محبوب در بین گیمر ها میباشد لطفا بزودترین فرست در سایت آپلود کنید !!!!!
    لینک :
    https://vgdl.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%aa%d9%84%d9%81%db%8c%d9%84%d8%af-%db%b1-battlefield-%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%aa%db%8c-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d9%be/
    باز هم پیشنهاد میکنم لطفا Fitgirl repack آن را بزودترین فرست در سایت آپلود کنید لطفا آپلود این بازی را طولانی نکنید بزودترین فرست آپلود کنید !!
    با سپاس

نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.