دانلود Stardock IconPackager v5.10.032 – نرم افزار تغییر آیکون های ویندوز

IconPackager نام یک مجوعه کامل از آیکون ها به صورت دسته بندی شده می باشد که به وسیله این نرم افزار کاربر می تواند تقریبا تمامی آیکون های موجود در سیستم عامل ویندوز را تغییر دهد. به عنوان مثال شما یک آیکون خاص و مورد علاقه خودتان در نرم افزار را بر روی یک پوشه قرار می دهید و یا حتی می توانید آیکون مربوط به MyComputer خود را نیز تغییر دهید. این نرم افزار دارای بیش از هزاران آیکون مختلف می باشد. این برنامه محصولی از Stardock Corporation می باشد.
شاید یکی از کامل‌ ترین ابزارهای ضروری برای سروکله زدن با شکلک ها، همین نرم‌ افزار باشد که واقعاً در کار خود تسلط و تبحر فراوانی دارد. حسن بزرگ این نرم‌افزار آن است که مجموعه شکلکهایی را که خاص آن طراحی شده باشد، می‌تواند اداره کرده و آن‌ها را به یکباره در محیط ویندوز به نمایش در‌آورد.
اگر این نرم‌افزار را داشته باشید، می‌توانید مجموعه‌ ی شکلک هایی را که برای آن طراحی می‌شوند، نیز به کار ببرید و از حال و هوای جدیدی که به محیط ویندوز شما می‌بخشند، کیف کنید. بنابراین به خاطر آن شکلکها نیز که شده ( شکلک هایی که در آینده منتشر خواهیم کرد)، این نرم‌افزار را در کامپیوتر خود نصب کنید!
آیکون هایی که امروزه در برنامه ها و سیستم عامل ها مورد استفاده قرار می گیرد می تواند معرف یک برنامه و کارایی آن باشد. امروزه آیکون ها نشانه اختصاری نام شرکت ها نیز می تواند باشد. بسیاری از کاربران امروزه با استفاده از برنامه های مختلف اقدام به تغییر ظاهر سیستم عامل خود می کنند و بیشترین دلیل این کاربران ایجاد تنوع برای استفاده راحت تر از سیستم های کامپیوتری می باشد. بسیاری از کاربران نیز تنها به تغییر آیکون برنامه های مورد نظر اکتفا کرده و آن ها را تغییر می دهند. در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده :
نام انگلیسی :
شماره نسخه :
حجم فایل : 68,8MB
فرمت فایل : RAR
تاریخ انتشار :
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.