دانلود LC Technology RescuePRO SSD 7.0.1.1 – نرم افزار ریکاوری هارد های SSD

LC Technology RescuePRO SSD 7.0.1.1 یک نرم افزار بازیابی اطلاعات می باشد که برای استفاده در هارد دیسک های SSD طراحی شده است. ایجاد مشکل در هنگام جابه جایی فایل ها، آلوده شدن رایانه به بد افزار ها، وارد شدن آسیب فیزیکی به هارد دیسک و… باعث می شود تا اطلاعات کاربر آسیب ببینند. حتی در بعضی از مواقع کاربر به اشتباه فایلی را حذف و یا درایوی را فرمت می کند. در هر صورت برای بازیابی سریع و حرفه ای فایل های خود می توانید از این نرم افزار استفاده کنید که با اسکن دقیق و سطح پایین حافظه رایانه شما می تواند تصاویر، اسناد Word و PDF، فایل های متنی، ایمیل ها، فیلم ها، موسیقی ها و تقریبا هر فایلی را استخراج کند. این نرم افزار تنها برای ریکاوری هارد های SSD طراحی شده است به همین خاطر می تواند بازدهی بالاتری نسبت به سایر برنامه های ریکاوری داشته باشد.

LC Technology RescuePRO SSD پس از اسکن و یافتن فایل های قابل ریکاوری، آن ها را در یک لیست برای شما دسته بندی کرده و امکان تماشای پیش نمایش فایل ها (حتی موسیقی و فیلم) را قراهم می کند. این نرم افزار امکان ریکاوری اطلاعات حذف شده براساس نوع فایل و یا ریکاوری براساس فایل سیستم را برای کاربران فراهم می کند. توجه داشته باشید که برای حفظ فایل های حذف شده، باید همه پرونده های بازیابی شده را بر روی درایوی به غیر از درایوی که عملیات ریکاوری بر روی آن انجام شده است و یا یک حافظه خارجی مانند هارد اکسترنال یا فلش مموری ذخیره کنید. همچنین نباید برنامه را در درایوی که می خواهید بازیابی شود نصب کنید.

– بازیابی کامل تصاویر، فیلم های HD، موزیک ها، انیمیشن ها، پایگاه داده، بایگانی ها و فایل های فشرده، ایمیل ها، کتاب های الکترونیکی، اسناد Word و PDF و…
– امکان تماشای پیش نمایش اطلاعات قابل بازیابی
– رابط گرافیکی کاربر پسند
– توانایی اسکن داده ها و ذخیره خودکار آن ها به صورت همزمان

تصویری از محیط برنامه

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده :
نام انگلیسی :
شماره نسخه :
حجم فایل : 7.93MB
فرمت فایل : rar
تاریخ انتشار : 1399/11/4
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.