دانلود FinePrint v8.28 Workstation / Server Edition – نرم افزار چاپ دو رویه اسناد

همیشه راه های زیادی وجود دارد كه ما بتوانیم در هزینه ها صرفه جویی كنیم. نه تنها صرفه جویی بلكه گاهی هم با یك عمل ساده به جای هدف گرفتن یك نشانه چندین هدف را نشانه رویم. همه ما می دانیم كه وقتی بخواهیم فایلی متنی را چاپ كنیم باید به صورت یك برگ كار چاپ را انجام دهیم یا اگر بخواهیم همین كار را به صورت دو طرفه امكان پذیر سازیم یا باید ابتدا صفحه اول را پرینت گرفته و اقدام به چاپ صفحه دوم نمائیم یا این كه از نرم افزاری به نام Fineprint استفاده كنیم.عملكرد این نرم افزار بسیار بسیار جالب و مفید است. هم در تعداد برگه هایی كه مورد چاپ قرار می گیرند صرفه جویی خواهد شد و هم این كه ساده تر می توان صفحات متعدد را جا به جا و مطالعه نمود. این نرم افزار جالب بسیار ساده هم قابل استفاده و بهره گیری خواهد بود، كاربر برای مثال قصد چاپ 50 صفحه را دارد، پس از دادن دستور پرینت این نرم افزار به صورت خودكار گشوده خواهد شد و اینجاست كه كاربر تنها كافیست گزینه Double-sided را انتخاب كرده و برروی آیكن مربوط به چاپ كلیك كند تا ابتدا صفحات فرد چاپ شده و پس از قراردادن دوباره صفحات در پرینتر و زدن یك بار دكمه Enter صفحات زوج هم پشت برگه های فرد چاپ گردد.
Fineprint كه از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد برای كاربرانی كه زیاد با چاپ سروكار دارند بسیار مفید خواهد بود چرا كه نقش مهمی در افزایش بازدهی كار خواهد داشت. این نرم افزار قابلیت های جالب دیگری هم دارد از جمله این كه صفحات خالی از متن را چاپ نخواهد كرد و منتظر دستور كاربر خواهد ماند این عمل هم یكی از جالب ترین قابلیت هایی است كه در كمتر نرم افزار یافت می شود چرا كه حتی نرم افزاری مثل Microsoft Word هم این قابلیت را ندارد كه برگه های تایپ شده را از صفحات خالی تشخیص داده و متمایز سازد. 
حذف متن های اضافی، امكان اضافه كردن Watermark، ذخیره سازی صفحات به صورت عكس، امكان حذف تصاویر موجود در اسناد ، امكان چاپ حداكثر 8 صفحه در یك صفحه به صورت كوچك شده و بدون نیاز به تنظیمات دستی و گزینه های متعدد دیگر كه می توان آن ها را در نرم افزار Fineprint به راحتی مشاهده و استفاده نمود.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده :
نام انگلیسی :
شماره نسخه :
حجم فایل : 7,78MB
فرمت فایل : RAR
تاریخ انتشار :
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.