Approximatrix Simply Fortran 3.32.4011 – محیط برنامه‌نویسی فورترن

Approximatrix Simply Fortran  نام یک محیط برنامه‌نویسی قدرتمند و شناخته شده در زمینه برنامه‌نویسی فورترن است. این زبان، یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی کامپایل‌شونده و دستوری است که مخصوصا برای محاسبات عددی و علم محاسبات طراحی شده است. این زبان، با حروف بزرگ FORTRAN نوشته می‌شد که اختصار کلمات FORmula TRANslation بود. این زبان در ابتدا برای برنامه‌های مهندسی و علمی در دهه 50 میلادی توسط شرکت IBM ایجاد شد؛ ولی اکنون با گذشت بیش از 6 دهه از عمر آن، هنوز هم از آن برای ساخت برنامه‌های محاسباتی پیچیده نظیر پیش‌بینی آب و هوا، فیزیک محاسباتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های مهم این زبان، سرعت بالا در کامپایل کدهای محاسباتی است که از آن به عنوان یکی از دلایل بهینه بودن آن نسبت به دیگر زبان‌ها یاد می‌شود.نرم افزاری که در این مطلب از سایت software.af برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ویرایشگر قدرتمند ساخته شده از گروه Approximatrix برای زبان برنامه‌نویسی فورترن می‌باشد. این برنامه مجهز به یک کامپایلر قدرتمند و قابل اعتماد برای زبان فورترن است که با استفاده از آن توسعه‌دهنده می‌تواند یک پروژه کامل را برنامه‌نویسی و مدیریت کند. با این نرم افزار، شما می‌توانید پروژه‌های ساده و یا حتی پیچیده خود در زبان فورترن را مدیریت کرده و از مزایای آن برای توسعه سریع برنامه‌های خود استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Approximatrix Simply Fortran را از سایت software.af را دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Approximatrix Simply Fortran :

 

– قابلیت نصب بر روی Windows, macOS, Linux

– امکان ایجاد و مدیریت پروژه‌های برنامه‌نویسی ساده/پیشرفته

– امکان ساخت و نمایش انواع نمودارها

– پشتیبانی از Syntax Legacy/Modern Fortran

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده : IBM
نام انگلیسی : Approximatrix Simply Fortran
شماره نسخه : 3.32.4011
حجم فایل : 148.2MB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 2023-11-13
منبع : software.af

سیستم مورد نیاز

  •  Windows XP through 11

راهنمای نصب

  •  در پوشه HostsPatch بر روی فایل HostsPatch.cmd کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Run as Adminstrator آن را اجرا کنید.
  •  با اجرای فایل Setup.msi نرم افزار را نصب کنید.
  •  فایل Keygen.exe را از پوشه Keygen اجرا کنید. برای Name یک نام دلخواه وارد نموده و کلید Enter از صفحه کلید را بزنید تا شماره سریال برایتان ایجاد شود.
  •  نرم افزار را اجرا کنید. از منوی Help --> Registration پنجره فعالسازی را باز کنید. Name و شماره سریال Windows ایجاد شده در مرحله قبل را وارد کنید.
  •  نرم افزار کاملاً فعال شده و بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.