DVDFab Player Ultra v7.0.1.2 – نرم افزار پخش مالتی مدیا

با اینکه در software.af ده ها عنوان نرم افزار با قابلیت های مختلف در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری معرفی کرده ایم اما هنوز نرم افزارهای زیادی هست که می توان به عنوان برنامه ای کاربردی در زمینه تماشای فیلم ها از آن ها بهره گرفت. DVDFab Player نام یکی از نرم افزارهای بسیار کامل در این زمینه است.

 برنامه ای که قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج را داشته و در کنار یک واسط گرافیکی بسیار جذاب اجرای فیلم ها با کیفیت 4K را نیز برای کاربرانی که به دنبال نهایت کیفیت هستند فراهم می کند. ویدئوهای دو بعدی و سه بعدی به صورت کامل در نرم افزار پشتیبانی می شوند.و می توان برای تماشای آن ها از نرم افزار بهره گرفت. دیسک های بلوری و DVD ها با بهترین کیفیت ممکن برای صوت و تصویر در نرم افزار پشتیبانی خواهند شد. با آخرین تکنولوژی صداهای با کیفیت دالبی یعنی Dolby Atmos نیز به صورت کامل هماهنگ شده است. بقیه قابلیت های رایجی که تقریبا تمامی نرم افزارها در خود جای داده اند برای این نرم افزار کاربردی هم در نظر گرفته شده است؛ به طور کلی DVDFab Player ابزاری کارآمد برای آن هایی است که به صورت حرفه ای به تماشای فیلم های با کیفیت می نشینند.

 

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده : DVDFab
نام انگلیسی : DVDFab Player Ultra
شماره نسخه : v7.0.1.2
حجم فایل : 217MB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 2022-05-23
منبع : software.af

راهنمای نصب

  • برنامه را نصب کنید
  • فایل Activator.cmd (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی، بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
1 نظر
  1. wahid ahmad می گوید

    سلام وقت بخیر شما تا حال نتوانستید بخش مولتی پلیر بازی call of duty mw2 را اپلود کنید یک ماه پیش گفتم میشه گفت که بازی را شما ناقص اپلود کردید لطف کنید کامل کنید و یک نسخه از بازی devil may cry را هم اپلود کنید

نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.