دانلود WWE 2K18 – بازی جذاب کشتی کج برای اندروید + دیتا

 

WWE 2K – بازی کشتی کج برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که توسط 2K Games عرضه شده است. بازی که در ان شاهد مسابقاتی بسیار هیجان انگیز و جالب خواهید بود. تمامی شخصیت های معروف کشتی کج از سال 2014 تا کنون در این بازی گرد هم آمده اند تا بهترین بازی کشتی کج اندرویدی را تجربه کنید! در ای نبازی تمامی شخصیت های معروف به صورت کاملا واقعی و بدون هیچ کم و کاستی طراحی شده اند و شما در ان در نقش شخصیت های معروف به انجام مسابقات مهیج کشتی کج می پردازید! با دارک روید همراه باشید.

در این بازی انواع مسابقات مختلف (چمپنشیپ، رویال رامبل و …) برای کاربران در نظر گرفته شده است که شما با انتخاب هرکدام که می خواهید وارد بازی خواهید شد. سپس نوبت به انتخاب سوپراستار مد نظرتان خواهد بود. در این بازی تمام سوپراستارهای کشتی کج قرار گرفته اند که بسته به نوع سلیقه شخصی خود شما، می توانید هرکدام را که خواستید انتخاب کند. این کاراکترها هرکدام دارای قدرت های مختلفی می باشند که البته این قدرت بر اساس توانایی همان کج کار در مسابقات واقعی، مقایسه شده است. نکته جالب در مورد کاراکترهای WWE 2K طراحی واقع گرایانه و بسیار عالی ان است. به طوری که در این بازی شما شاهد ریزترین جزئیات مربوط به بدن یا صورت هر قهرمان، بر روی ان خواهید بود.

قابلیت ساخت کاراکتر دلخواه نیز در این بازی کشتی کج گنجانده شده است. شما می توانید به سلیقه شخصی خودتان سوپراستار بسازید و رنگ پوست، رنگ موها، لباس، جثه، قدرت و به صورت کلی هر انچه که مربوط به آن می شود را خودتان تعیین کنید. شما می توانید از قسمت های قفل شده در این بازی استفاده کرده و با باز کردن آنها، ایتم های بسیار بیشتری را برای خودتان مورد استفاده قرار دهید.

اگر از علاقه مندان به ورزش خشن کشتی کج هستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه WWE 2K را از دست ندهید و با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود، روزهای متمادی سرگرم شوید. بدون شک WWE 2K از بهترین بازی های شبیه سازی کشتی کج برای اندروید می باشد که با گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده عرضه شده است.

 

 

 

 

رهنمای نصب بازی:

1- فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

2- فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج سازید سپس پوشه com.t2ksports.wwe2k15mobile را در مسیر Android/obb کپی کنید.

3- بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید ?

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده :
نام انگلیسی :
شماره نسخه :
حجم فایل : setup 24.4MB / DATA 590MB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 1399/4/20
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
4 نظرات
  1. masood می گوید

    بازی 2k16 برای کمپیوتر رت اضافه کنید یک دفه دیگه گفته بودم اون دفه گفته بودم ولی شما اضافه نکردی

  2. ahsan می گوید

    جوووون عاشق اینجور گیم هام

  3. Amir می گوید

    battelfield 3 رو هم اپلود کنید، حرف نداره

    1. Ehsan Noori می گوید

      سلام وقت بخیر! بزودی سر فرصت آپلود میشه

نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.