دانلود MobiKin Transfer for Mobile 3.1.32 – انتقال سریع اطلاعات از یک موبایل به موبایل دیگر

MobiKin Transfer for Mobile 3.1.32 یک برنامه برای ویندوز است که به عنوان یک رابط بسیار سریع و کامل جهت انتقال فایل های مختلف بین دو موبایل یا تبلت شناسخه می شود. یک تلفن همراه یا تبلت جدید خریده اید و مایلید اطلاعاتتان را به طور کامل از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید منتقل کنید می خواهید چیزی را بین دو دستگاه مختلف به اشتراک بگذارید؟ این برنامه می تواند به شما کمک کند تا انتقال اطلاعات را به راحتی به پایان برسانید. این ابزار می تواند به شما کمک کند با یک کلیک ساده به دستگاه جدید بروید. علاوه بر این، انتقال بسیار سریع انجام می شود و هیچ فایلی در حین جابجایی از بین نمی رود. هنگام به روزرسانی تلفن همراه خود به جدیدترین مدل یا تغییر تلفن همراه با تلفن همراه دیگر ممکن است لازم باشد اطلاعات و فایل های مهم را بین آن ها جابه جا کنید.

اما در طی روند جابه جایی ممکن است داده ها را به اشتباه حذف کنید و یا به آن ها آسیب برسانید بنابراین برای جلوگیری از این مسئله می توانید از MobiKin Transfer for Mobile استفاده کنید. از آنجا که این نرم افزار برای کمک به کاربران در انتقال اطلاعات بین تلفن های همراه و تبلت های مختلف طراحی شده است سازندگان این برنامه بر روی سازگار بودن آن با مدل های مختلف دستگاه های اندرویدی و اپل به خوبی کار کرده اند و پس از صد ها آزمایش، تیم فنی ما ثابت کرد که این نرم افزار تقریبا با بیش از 6000 مدل دستگاه به خوبی کار می کند.

ویژگی های MobiKin Transfer for Mobile:

– انتقال اندروید به اندروید و اندروید به iOS و برعکس: کپی کردن مخاطبین، پیام های متنی، گزارش تماس، موسیقی، فیلم، عکس، اسناد و برنامه ها (فقط – بین دو تلفن اندرویدی امکان پذیر است)

– پاک کردن داده ها قبل از کپی: قبل از انتقال داده ها، داده های ذخیره شده را در تلفن مقصد حذف کنید
– بدون از دست دادن داده ها و به راحتی از اطلاعات موجود در تلفن همراه یا تبلت خود در رایانه فایل پشتیبان تهیه کنید
– فایل پشتیبان را همانطور که دوست دارید در دستگاه خود بازیابی کنید

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده :
نام انگلیسی :
شماره نسخه :
حجم فایل : 21.6 MB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 1399/9/10
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.