دانلود Kilgray memoQ Translator Pro 9.5.8 x64 – مترجم قدرتمند و حرفه‌ای اسناد

سازندگان این محصول نرم افزاری، نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه کار بتواند کلیه نیازهای مترجمین حرفه‌ای متن را برطرف کند. این نرم افزار می‌تواند نیاز کاربران مستقل و یا حتی حرفه‌ای‌ها در سطح سازمان‌ها را برطرف کند و با خودکارسازی این فرآیند، متون مورد نظر آن‌ها را با کیفیت بسیار بالا به زبان انتخابی ترجمه نماید. شما از این برنامه می‌توانید در زمینه‌های مختلف در زمینه ترجمه متن، اسناد مختلف، ترجمه‌]ای نرم افزاری، محلی‌سازی زبان بازی‌ها، زمینه‌های علمی و … استفاده کنید و بهترین نتیجه را از آن انتظار داشته باشید. 

هم اکنون می توانید نرم افزار Kilgray memoQ Translator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
Kilgray memoQ Translator Pro 9.5.8 x64 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای برای ترجمه اسناد متنی در سیستم‌عامل ویندوز است که امکانات متعددی در این زمینه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم افزار توسط یک شرکت مجارستانی ساخته شده که اولین نسخه از آن در سال 2006 منتشر شد و اکنون با معرفی تازه‌ترین نسخه از آن در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. این برنامه، امکاناتی جامع و حرفه‌ای در زمینه ترجمه متن در اختیار شما می‌گذارد که بتوانید انواع اسناد متنی خود را به آسانی ترجمه کنید. معمولا اینگونه ابزارها را به عنوان دیکشنری می‌شناسیم؛ البته این واژه تفاوت بسیار زیادی با یک کتاب معمولی دارد؛ زیرا که شما می‌توانید با فراخوانی سند متنی دلخواه خود و انتخاب زبان مقصد، سریعا سند انتخابی خود را در ترجمه دلخواه تحویل بگیرید.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده :
نام انگلیسی :
شماره نسخه :
حجم فایل : 168-MB
فرمت فایل : Zip
تاریخ انتشار : 20-07-1399
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.