Corel Painter 2022/2019 v22.0.0.164 – نرم افزار خلق نقاشی های طبیعی

بازهم باید زبان تحسین باز کرد و از تولید جدید کمپانی قدرتمند Corel تعریف نمود. شرکتی قدرتمند که با ابزارهای گرافیکی و مالتی مدیا سال های نسبتا طولانی است که بین کاربران محبوب شده و همه از Corel و هنر آن تعریف می کنند. با اطمینان می توان علام کرد که بزرگترین شرکت در ساخت نرم افزار های طراحی و نقاشی Corel است. چندین نرم افزار که هرکدام خصوصیات مختص به خود را دارند و می توانند سلیقه کابران را به نقاشی های زنده تبدیل کنند.
 نرم افزارهایی فوق العاده که در بازار کارهای گرافیک جز اولین انتخاب ها به شمار می روند. آنقدر این Corel معروف و قابل اعتماد است که جای هیچ گونه فکر کردن را برای انتخاب ابزارهایش باقی نمی گذارد. یکی از محصولات بسیار معروف شرکت Corel به نام Corel Painter قدرتمندترین نرم افزار ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی دنیا است.نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود. باید این طور بیان کرد که هر طرحی که کاربر بخواهد ترسیم کند، به سادگی می تواند با Corel Painter طراحی نماید. محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد. این محیط نرم افزاری با توجه به آن چه که از Corel سراغ داریم بسیار عادی و طبیعی است. براش ها و افکت های موجود در Corel Painter عصای دست کاربران برای نقاشی و تصویر سازی بهتر است. براش هایی سه بعدی و بسیار زیبا که برای هر سلیقه و هدفی براشی خاص دارد. با Corel Painter می توان حتی انیمیشن هایی با فرمت های نظیر GIF و AVI تولید نمود.

ترکیب بندی رنگ ها برای ویرایش تصاویر بسیار آسان و در عین حال فوق العاده زیبا است. به سادگی می توان رنگ ها را برای به دست آوردن رنگ مورد نظر در جعبه ای ترکیب و رنگ مورد نظر را بدست آورد.نکته ای که اکثر کاربران حرفه ای بدان توجه دارند این است که یک نرم افزار گرافیکی چه سرعتی در زمان لود و ذخیره سازی تصاویر دارد؟ در جواب این کاربران باید بیان نمود که Corel Painter سرعتی بسیار بالاتر در زمان ذخیره سازی و لود کردن نسبت به نرم افزار های مشابه دارد. این سرعت تقریبا در زمان باز کردن عکس ها 35 درصد و در زمان ذخیره سازی عددی معادل 200 درصد است. ضمن این که Corel Painter هم با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است. بد نیست بدانید این ابزار با این همه امکانات فوق العاده با محصول بسیار معروف کمپانی Adobe یعنی Adobe PhotoShop نیز سازگاری کامل هم دارد و می توان به سادگی تصاویر را میان این دو نرم افزار جابه جا نمود. در این نسخه به رنگ ها و مدیریت آن ها اهمیت ویژه ای داده شده است. این امر به این دلیل است که همیشه در یک تصویر حرف اول را رنگ های موجود در تصویر می زند و چه بسا همین انتخاب رنگ های به ظاهر ساده در نهایت امر تاثیر زیادی بر روی تصویر گذارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد جدیدترین نسخه است از این نرم افزار است. نسخه 12 از Corel Painter به صورت نسخه کرک شده برروی سرور های آسان دانلود قرار داده شده تا شما کاربران با این ابزار بسیار حرفه ای به طراحی و نقاشی بپردازید.

پس از گذشت یه دوره نسبتا طولانی كه بیش از 1 سال است،‌ بالاخره شركت Corel دست به كار شده و جدیدترین نسخه از نرم افزار طراحی های برداری كه Corel Draw نام دارد را برای استفاده كاربران عرضه نمود. معروف ترین نرم افزاری كه می توان در این زمینه نام برد و این نسخه هم كه CorelDRAW Graphics Suite نام دارد علاوه بر امکانات قبلی حالا محصول جدید Corel قابلیت های جدید و منحصر به فردی را به کاربرانش ارائه می دهد تا طراحی های دو بعدی را به صورت حرفه ای دنبال کنند.یكی از قابلیت‌های فوق‌العاده و منحصر به فرد Corel كه باعث محبوبیت آن شده Vector (وكتور) Base بودن آن است ، یعنی اگر کاربر طرحی را آماده کند که برای مثال ابعاد آن 50 سانتیمتر در 50 سانتیمتر باشد، می‌توانی اندازه‌ی آن را به 50 متر در 50 متر افزایش داد ، بدون این كه كوچكترین افت كیفیتی پیدا كند یا در پیكسل ها كوچكترین تغییری ایجاد شود ؛ اینجاست که همه کاربران حرفه ای اولین گزینه نرم افزاری خود را همیشه Corel Draw قرار می دهند. این نرم افزار از نظر طراحی به خاطر دقت بالا بسیار مناسب است و طراحی شکل ها و نقشه های پیچیده به خاطر داشتن ابزار کاربردی و متنوع به سادگی انجام می شود. در بازار طراحی ها Corel Draw کاربرد بسیاری دارد ؛ طراحی انواع بنرها ، آرم های مختلف ، تابلو سازی ، برش شبرنگ ها ، طراحی کاتالوگ ها و کارت ویزیت از جمله مواردی هستند که در بازار کار طراحی های گرافیکی انجام می شوند. کیفیت بسیار بالا در چاپ و عدم افت کیفیت در اندازه های بالا بر خلاف عکس هایی که در Photoshop ویرایش می شوند از قابلیت های بارز و مهم این محصول معروف و قدرتمند محسوب می شود. هماهنگی با دیگر نرم افزارهای ویرایش عکس و طراحی های دو بعدی و سه بعدی هم از مواردی است که کاربران حرفه ای باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. وجود هزاران فونت استاندارد با پشتیبانی از زبان های مختلف دستان کاربران را برای تایپ متون هم باز می گذارد. نسخه X7 قابلیت های متعدد جدیدی دارد که هرکدام می توانند به سرعت عمل کاربر و بالا بردن کیفیت خروجی کمک کنند. استفاده از رنگ بندی جدید در سیستم طراحی ، وجود اشکال جدید با طراحی های بسیار خلاقانه در خود نرم افزار به صورت پیش فرض ، وجود ابزار جدید برای طراحی وب سایت ها ، وجود ابزارهای مختلف در Page Layout برای بهینه تر شدن دسترسی ها ، هماهنگی با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت برای افزایش سرعت کارکرد نرم افزار و چندین و چند قابلیت دیگر که برای حرفه ای ها بسیار اهمیت دارد. 

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده : Corel
نام انگلیسی : Corel Painter 2022/2019
شماره نسخه : v22.0.0.164
حجم فایل : 32Bit 187MB / 64Bit 674MB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 2021-10-05
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.