Windows 10 AIO 22H2 19045.4046-Feb – 2024 64bit – ویندوز 10

ویندوز Windows.10.AIO.22H2.19045.4046.x64__ نام نسخه جدید و نهایی سیستم عامل ویندوز کمپانی موفق مایکروسافت متناسب با کامپیوترهای دسکتاپ و قابل حمل است. کمپانی مایکروسافت در سال های گذشته با عرضه سیستم عامل ویندوز 8 از لحاظ طراحی Flat و زیبایی محیط Metro بازخوردهای مثبت بسیاری را از سوی کاربران دریافت کرد ؛ اما حقیقتی ملموس که کاربران را آزار میداد حذف کامل منوی استارت از این سیستم عامل بود ؛ از این مایکروسافت با عرضه ویندوز 8.1 ، ضمن بازگردانی استارت منو البته به صورت محدود ، تا حدودی رضایت کاربران را جلب کرد. اکنون پس از مدت ها انتظار و عرضه نسخه های آزمایشی و پیش نمایش ، سرانجام نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز 10 نیز عرضه گردیده است. نسخه فاینال سیستم عامل ویندوز 10 با یک طراحی جدید ، استور جدید ، مرورگر Microsoft Edge ، منوی استارت جدید و تغییرات رابط کاربری ، تاکنون موفقیت و بازخوردهای بسیار امیدوار کننده ای را از سوی کاربران دریافت کرده است. منوی استارت در این نسخه از ویندوز به طور کامل بازگشته است و کاربران می توانند اپلیکیشن های مورد علاقه شان را نیز همانند گذشته Pin to Start کنند و آنان را در نمای کاشی های زنده و بسیار زیبایی در استارت منوی خود داشته باشند. بسیاری از کاربران با وجود عرضه نسخه های مختلف از ویندوز نظیر ویندوز های 8 و 8.1 ، همچنان امنیت و پایداری ویندوز 7 را ترجیح داده اند و از به روز رسانی به نسخه های جدیدتر خودداری کرده اند. اما یک حقیقت واضح و صریح که تاکنون با توجه به استقبال بی نظیر کاربران سراسر دنیا به دست آمده است این است که ویندوز 10 کامل ترین پلت فرم دنیاست !

اکنون دیگر نیازی نیست همانند ویندوز 8 ، جستجوهای خود را از بخش بالا و سمت راست نمایشگر دستگاه خود انجام دهید ، کادر جستجوی پیشرفته و حرفه ای موجود در نوار تسکبار ، حتی جستجو را از ویندوز 7 نیز ساده تر کرده است. کاربران می توانند به صورت مستقیم بدون نیاز به حتی 1 کلیک ، در نوار تسک بار خود عبارت مورد نظرشان را برای جستجو وارد کنند. این کادر جستجو ، با هارد دیسک و موتور جستجوی بینگ ادغام سازی شده است ؛ بدین معنا که اگر عبارت جستجو شده در هارد دیسک وجود نداشت ، نتایج مرتبط با آن در موتور جستجوی قدرتمند بینگ به شما نمایش داده خواهد شد. نسخه ای که هم اکنون در اختیار شما کاربران و بازدیدکنندگان محترم قرار گرفته ، نسخه Enterprise یا نسخه شرکتی سیستم عامل ویندوز 10 است ، این نسخه در مقایسه با سایر نگارش های ویندوز ، معمولاً از قیمتی بسیار بالاتر برخوردار است و دلیل این نوع قیمت گذاری استفاده تجاری از این نسخه و تفاوت های آن با نگارش های Home ، Starter و… است. هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که جدیدترین نسخه از نگارش های نهایی (Final) نسخه Professional از ویندوز 10 به همراه جدیدترین فعال ساز ها ، به صورت رایگان در خدمت شما کاربران عزیز قرار گرفته است. شما می توانید با دانلود این مجموعه کامل از ویندوز 10 اینترپرایز ، متناسب با نیازتان از نسخه های 32 و یا 64 بیتی استفاده کنید. هم اکنون می توانید نسخه فینال و نهایی ویندوز 10 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت software.af دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی ویندوز 10 :

– بازگشت منوی استارت ویندوز

– ارائه اینترنت اشیا

– اتصال سرورهای پیشرفته دیتاسنترها به ویندوز 10

– ارائه پلتفرم های مختلف برای استفاده

– جستجوی بهتر و راحت تر

– کارایی بهتر ماوس و صفحه کلید

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده : Microsoft
نام انگلیسی : Windows 10 Pro
شماره نسخه : 19045.4046
حجم فایل : 5.04GB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 2024-02-19
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
18 نظرات
  1. زمانی می گوید

    سلام تشکر از سایت خوب تان ممنون که اين قت به فکر کار بران خود هستيد من به مدت ۸ سال است که مشتری رهانت هستم و از شما راضی هستم و در آخر از شما یک خاهیش دارم اگر میشه نسخه 32 اين ویندوز در سایت خوب تان قرار بدیم سپاس فروان از شما زمانی

    1. Ehsan Noori می گوید

      با سلام خدمت شما دوست عزیز!
      باشه چشم حتما بزودی نسخه 32بیت هم در همین پوست افزوده خواهد شد.
      البته نسخه 32 بیت ماه فبروری هنوز انتشار نیافته است. نسخه 32 بیت january 2021 است.

      1. زمانی می گوید

        سلام مهندس جان الان من اینو دانلود کردم از پارت اول تا پنجم این ها همه لازم است چون ار کدام اش بیشتر از ۴ جیبی است

      2. زمانی می گوید

        سلام مهندس جان الان من اینو دانلود کردم از پارت اول تا پنجم این ها همه لازم است چون ار کدام اش بیشتر از ۴ جیبی است چون ار کدام اش که استرک کردم ۴ و خوردی بود یعنی منظورم این است که موقع بوتیبل هر ۵ پارت لازم است

        1. Ehsan Noori می گوید

          سلام خدمت شما!
          وقتی هر 5 پارت را دانلود کردید، همه پارت ها را انتخاب کنید و یکدفعه ای اکسترکت کنید بعد یک پوشه بوجود میاید که داخل آن فایل iso است همین iso را بوتیبل کنید.

          1. زمانی می گوید

            تشکر از رهنمای تان

  2. احمدی می گوید

    سلام
    متاسفانه لینک‌ها خرابه و دانلود نمیشه

    1. Ehsan Noori می گوید

      لینک های دانلود کاملا تست شده دوست عزیز ممکنه کدام مشکل موقتی از سایت بوده دوباره امتحان کنید.

  3. احمد می گوید

    لینک دانلود خرابه

    1. Ehsan Noori می گوید

      با سلام!
      لینک دانلود کاملا چک شده دوست عزیز مشکلی ندارد،
      اگر دانلود منجر نصب دارید اگر یک برنامه را قبلا به دانلود زدید تاریخچه دانلود منجر را پاک کنید و برنامه دیگر را به دانلود بزنید اگر بازم دانلود نشد به همکاران مان در بخش فنی برتماس شوید تا رسیدگی شود.

  4. Mojibullah می گوید

    سلام میبخشین اگه میشه ویندوز ۱۱ را هم در سایت خوبتون قرار بدین ممنون میشم.

    1. Ehsan Noori می گوید

      سلام خدمت شما دوست عزیز!
      ویندوز 11 قبلا در سایت قرار گرفته است.

  5. MUSTAFA می گوید

    salam what is product key of this windows for 64 bit

  6. MUSTAFA می گوید

    product key این را بگویید

    1. Ehsan Noori می گوید

      سلام دوست عزیز! Product key نیاز ندارد شما باید نرم افزار windows Activation و یا KMS را نصب نمایید بصورت خودکار ویندوز اکتیو میشود و نیازی به پرودکت کی نیست.

  7. شکیب می گوید

    سلام میشه لطف کنید نسخه نهایی ویندوز 11 را بگذارید.| Windows 11 AIO_22000.120_21H2 32&64 |

  8. شکیب می گوید
  9. arminking می گوید

    سلام خدمت شما لطف کرده بازی پی اس ۲۰۲۲ را هم در سایت خود اضافه کنید در اسرع وقت تشکر
    PES 2022

نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.