دانلود Taaghche 6.5.1 – نرم افزار طاقچه فروشگاه کتاب الکترونیک صوتی اندروید

کاربران با دانلود و نصب برنامه Taaghche می توانند به بانک کتاب دسترسی داشته باشند. این برنامه برای افرادی که کتاب های زیادی می خوانند و البته دنبال تنوع هستند بسیار جذاب است. زیرا قبل از اینکه شما کتاب را خریداری کنید می توانید نسخه ای از نمونه آن را مشاهده کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. این برنامه با بیش از 500 ناشر همکاری کرده است و سعی دارد تا حقوق تمامی نویسندگان و دست اندرکاران را حفظ کند. بهترین کتاب ها را مشاهده می کنید و البته در طول هفته به تعداد تمامی آن ها افزوده می شود. این برنامه بدون نیاز به اینترنت کار می کند و تنظیمات مناسبی را برای کاربران فراهم کرده است. به طور مثال می توانید نوع و اندازه قلم کتابخوان را همان طور که دوست دارید سفارشی سازی کرده و لذت ببرید. در کل Taaghche یک نمونه از بهترین فروشگاه های کتاب است که تجربه آن خالی از لطف نیست.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده :
نام انگلیسی :
شماره نسخه :
حجم فایل : 2.5MB
فرمت فایل : apk
تاریخ انتشار :
منبع :

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
1 نظر
  1. Ahmad Shah می گوید

    سلام به شما عزیزان
    ۱ هفته میشود که منتظرم تا شما بازی Streamer Live Simulator را بزودی در سایت قرار دهید اما شما توجه نکردید و تا بهال این بازی را در سایت قرار نداید لطفا این بازی را به ذودترین فرست در سایت قرار دهید حجم آن فقط کم یا بیش ۲ جی بی است پس لطف نموده این بازی را بزودی در سایت قرار دهید!!!!! لطفا کمی سریتر!!! لطفا!!!!!!!!!!!!
    لینک بازی:
    https://ezp30.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-streamer-life-simulator-%D8%B4%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88/#dl
    با سپاس فراوان!!

نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.