MyLanViewer.6.0.5 – نرم افزار اسکن و مشاهده شبکه محلی

MyLanViewer این امکان را برای کاربران فراهم کرده ، تا یک شبکه ی محلی از تمامی دستگاه های که با استفاده از LAN به یکدیگر متصل هستند ، ایجاد کنید . نرم افزار MyLanViewer به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات کاملی از سیستم های شبکه شده در اطراف خود را جمع آوری کرده و به آنها دسترسی داشته باشید . همچنین با استفاده از قابلیت مانیتورینگ نرم افزار ، میتوانید مدیریت جامعی را بر روی اطلاعات ثبت شده در کامپیوتر های شبکه ی محلی داشته باشید ! البته این به بدان معنا نیست که شما میتوانید سیستم های شبکه شده ی اطراف خود را هک کنید !

MyLanViewer ویژگی های مثبت بسیاری دارد که از آن جمله میتوان به امکان مانیتورینگ تمامی لوازم متصل به اینترنت در محلی که حضور دارید ، اشاره کرد . به عنوان مثال با استفاده از نرم افزار MyLanViewer شما میتوانید سیستم های که از اینترنت بیسیم مودم شما استفاده میکنند را شناسایی و به آنها دسترسی داشته باشید ! و یا حتی میتوانید از دسترسی آنها را با ارسال پیغامی جالب از بین ببرید ! MyLanViewer برای مدیران IT و مسئولین شبکه های داخلی و محلی بسیار کاربردی می باشد ، هرچند این نرم افزار جامع و کم حجم کاربرد خانگی نیز دارد ، که میتواند کامپیوتر شخصی شما را به یک سرور امن و قدرتمند تبدیل کند .

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار MyLanViewer :

–   امکان مشاهده آی پی
–   امکان مشاهده تمام کامپیوترهای موجود در شبکه
–   قابلیت نمایش اخطارها در زمان تغییر وضعیت رایانه ها
–   نصب آسان و کارایی ساده و محیط کاربرپسند برنامه
–   قابلیت مشاهده ی آدرس فولدرهایی که به اشتراک گذاشته شده اند
–   نصب آسان و محیط کاربرپسند برنامه

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده : S.K. Software
نام انگلیسی : MyLanViewer
شماره نسخه : 6.0.5
حجم فایل : 4.47MB
فرمت فایل : Zip
تاریخ انتشار : 2023-05-06
منبع : software.af

راهنمای نصب

  •  نرم افزار را نصب کنید.
  •  نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار دارد آن را ببندید.
  •  محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
  •  نرم افزار را اجرا کنید.
  •  احتمالا در قسمت About نرم افزار با عبارت Unregistered version روبرو شوید، نگران نباشید! نرم افزار به صورت کامل فعال و رجیستر شده است

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.