Boom 3D 1.5.9000 x64 – پلیر حرفه ای صداهای سه بعدی

Boom 3D  نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه پخش صداهای سه بعدی است که با استفاده از آن می‌توانید کیفیت صوت‌های سه بعدی را دو چندان کنید! احتمالا شما هم تاکنون صوتی به صورت سه بعدی را گوش داده‌اید؛ اگر نه، احتمالا برایتان کمی عجیب است که یک فایل صوتی چگونه می‌تواند دارای سه بعد مخلتف باشد؟! خدمت شما عرض خواهیم کرد:
زمانی که یک صدا به نحوی ضبط شده باشد که حین گوش دادن به آن، حس کنید که گوینده در محیط اطراف شما مستقر است، در واقع شما با سومین بعد صوت سر و کار دارید! فایل‌های صوتی مختلفی با این سبک ضبط و منتشر شده‌اند که معروف‌ترین آن، حضور مجازی در یک فضای آرایشگری است. این فایل صوتی را با یک جستجوی ساده در اینترنت خواهید یافت؛ زمانی که با هندزفری به آن گوش می‌کنید، گویی که واقعا در یک آرایشگاه حضور یافته و منتظر اصلاح موهای خود هستید!

علاوه بر کیفیت فایل صوتی، پلیر نیز در این میان نقش مهمی را ایفا می‌کند. نرم افزاری که در این مطلب ازس ایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، قادر است صداهای سه بعدی را به بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن برایتان پخش کند. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید بهترین کیفیت ممکن از فایل سه بعدی را آن‌طور که باید و شاید تجربه کنید؛ گویی که واقعا در حال تجربه آن فضای خاص باشید. این نرم افزار دارای امکانات متعددی در زمینه کنترل و تنظیم عمق صداست و با کمی تغییر در پارامترهای آن، به نتایج جالبی دست خواهید یافت. هم اکنون می توانید نرم افزار Boom 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت software.af دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Boom 3D :

– امکان شبیه‌سازی فوق‌العاده فضای سه بعدی مربوط به صداها

– دارا بودن اکولایزر حرفه‌ای و قابل تنظیم

– امکان مدیریت دیوایس‌های فعال/غیرفعال

– امکان تغییر در حساسیت مشخصه‌های مختلف صوت

– دارا بودن حالت تنظیم خودکار صدا در شب

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده : Boom
نام انگلیسی : Boom 3D
شماره نسخه : 1.5.9000
حجم فایل : 40MB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 2023-08-09
منبع : software.af

راهنمای نصب

  •  نرم افزار را نصب کنید.
  •  نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره باز شده به ترتیب بر روی دکمه Continue، سپس Skip Intro، سپس Start Boomin کلیک کنید و پس از نمایش پنجره مربوط به sign up/unlock screen بر روی دکمه Skip کلیک کنید.
  •  پس از اجرای کامل نرم افزار برای اولین بار، آن را به صورت کامل ببندید. توجه کنید که از قسمت system trsy هم باز نباشد.
  •  سپس محتوای پوشه Crack را در مسیر نصب نرم افزار (به صورت پیش فرض C:Program FilesGlobal DelightBoom 3D) کپی و جایگزین کنید.
  •  نرم افزار را اجرا کنید

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
2 نظرات
  1. Ahmad shah می گوید

    سلام به شما
    لطفا و خواهشا به دیدگاه من جواب دهید. خیلی وقت است میگم بازی Jump force را در سایت آپلود کنید اما تا بحال کدام جوابی دریافت نکردم. لطفا و خواهشا اگر این دیدگاه و خواهش من برایتان رسید جواب دهید تا خیالم راحت شود. از شما یک خواهش داشتم که بازی Jump force را در سایت بزودی آپلود کنید. قبلا در سایت تان موجود بود اما حالا به دلیل بعضی از مشکلات نمی توانم این بازی را در سایت پیدا کنم. پس لطفا این بازی را در سایت آپلود کنید.
    لینک :
    https://par30games.net/33367/download-jump-force-game-for-pc/
    سپاس

    1. Mostafa Zamani می گوید

      سلام دوست محترم!
      بازی مورد علاقه شما فردا آپلود میشود
      تشکر

نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.