دانلود Acrok HD Video Converter 7.0.188.1688 – نرم افزار تبدیل فرمت فیلم های HD

Acrok HD Video Converter 7.0.188.1688 بهترین نرم افزار برای تبدیل هر فیلم 4K، Full HD، HD با فرمت MP4، MOV، MXF، AVCHD MTS، M2TS، TS، TOD، MOD، MKV، AVI، MPG، DivX، XviD، WMV، QuickTime MOV و… است. این برنامه قابلیت تبدیل فرمت تمام فیلم های ضبط شده توسط دوربین های فیلمبرداری 4K یا Full HD را دارد. با استفاده از آن می توانید هر فیلم را به بهترین فرمت ها برای استفاده در نرم افزار های ویرایش فیلم و دستگاه های قابل حمل تبدیل کنید. این برنامه دارای فرمت هایی بهینه شده برای Windows Movie Maker، Adobe Premiere Pro، Sony Vegas Pro، Avid Media Composer، iPad، iPhone، تبلت ها، تلفن های هوشمند اندرویدی و ویندوزی، تلویزیون و… است.

همچنین از Acrok HD Video Converte می توانید برای استخراج صدا از فیلم ها و تبدیل آن ها به MP3، WMA، WAV، FLAC، M4A، OGG و… یا سایر فرمت های صوتی استفاده کنید. علاوه بر موارد ذکر شده، این مبدل ویدیویی شامل ابزار های ویرایش قدرتمند است که با استفاده از آن ها می توان به راحتی کلیپ های ویدئویی را کوتاه، چندین فیلم را ادغام، لوگو و عناوین مختلف را به فیلم اضافه، فیلم های 2D را به 3D تبدیل، زیرنویس اضافه و کنتراست، روشنایی، اشباع، رنگ ویدئو و… را تنظیم کرد.

 

 

 

ویژگی های Acrok HD Video Converter:

– فایل های MOV، MTS، M2TS، MXF، MOD، TOD و… را از دوربین های فیلمبرداری Canon، Nikon، Sony، Panasonic، JVC و… تبدیل کنید
– هر فرمت ویدیویی مانند MKV، AVI، MP4، WMV، MPG و… را تبدیل کنید
– هر فیلم را به فرمت های سازگار برای تلویزیون، تبلت، تلفن همراه و… تبدیل کنید
– امکان ویرایش، اصلاح، برش و ادغام فیلم ها و اعمال افکت بر روی آن ها
– پشتیبانی از فناوری های شتاب NVIDIA CUDA و ATI Stream (AMD APP)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده :
نام انگلیسی :
شماره نسخه :
حجم فایل : 33.2MB
فرمت فایل : zip
تاریخ انتشار : 1399/9/23
منبع : software.af

رمز فایل

کپی
رمز فایل کپی شد
نرم افزارهای مرتبط
نظر خود را در سافت ویر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.